APICS, de toonaangevende beroepsvereniging voor supply chain en operations management, heeft een nieuwe huisstijl geintroduceerd. De huisstijl moet borg staan voor APICS's verdere groei en succes .

 

Abe Eshkenazi, APICS CEO , zegt: "De rebranding signalen naar de wereld APICS transformatie . In het afgelopen jaar hebben we verplaatst APICS beter bedienen leden en klanten en op de voorgrond inzet van onze organisatie om keten excellentie, innovatie en veerkracht te leveren aan te brengen ."

Global , Strategisch en Responsive

Drie pijlers die het APICS merk en de cultuur moeten gaan bekrachtigen. APICS CEO Abe Eshkenazi zegt hierover: " APICS staat altijd klaar om onze meer dan 37.000 leden en klanten via een wereldwijd netwerk dat meer dan 250 channel partners omvat te bedienen. Onze rebranding verscherpt onze focus en demonstreert onze kracht als de belangrijkste leverancier van onderzoek, onderwijs en certificeringsprogramma's.

"APICS is de grootste beroepsvereniging op het gebied van supply chain en operations management in de wereld. Wij zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het valideren en onderhouden van de 'body of knowledge' voor ons vak. Onze certificeringen zijn de standaard in de industrie geworden," aldus Eshkenazi. "We willen met dit nieuwe merk bestaande verbindingen een nieuw leven inblazen. Ons uitgebreide wereldwijde netwerk van leden, vrijwilligers, partners, docenten, universiteiten en zakelijke klanten blijven onze belangrijkste waarde en zij zullen met hun bijdrage helpen het succes van onze organisatie te verhogen."

Vereenvoudigde Naam , Redesigned Logos en vernieuwde website

APICS nieuw logo 2013

Gelijktijdig met de rebranding, vereenvoudigt APICS haar naam en introduceert zijn een nieuw logo en huisstijl. Bij haar oprichting in 1957 was APICS nog the American Society for Production and Inventory management, maar ontgroeide haar oorspronkelijke naam al jaren geleden. In de afgelopen tijd was zij geleidelijk al overgestapt naar 'APICS The Association for Operations Management'. Het nieuwe merk erkent de evolutie van het woord APICS van acroniem tot volledige naam.

De vernieuwde merk bevat nieuwe corporate , APICS Foundation, Noord-Amerikaanse Chapter en Channel Partner logo's, een vriendelijke kleurenpalet, een suite van nieuwe marketing materialen, en een geactualiseerde website.

Eshkenazi zegt: "Ons merk, de naam en het logo zijn een belangrijk symbool waarmee we uitdragen wie we zijn en waar we voor staan ​​en wat we leveren.